2011. október 13., csütörtök

Halvacsora


Halat hetente legalább egyszer igyekszem főzni, mert egyrészt nagyon szeretem, másrészt egészséges. Általában lazac vagy tőkehal kerül a kosárba és mivel főzni/sütni nagyon rövid ideig kell, így nem sok előkészületet igényel és nem kell órákig a konyhában ácsorogni.

A mostani vacsoránk nagyjából negyed óra alatt készült el. A lazacfilét grillrács alatt sütöttem meg kb. 10-15 perc alatt. Spenótot készítettem hozzá (vöröshagymát pirítottam, rádobtam a spenótleveleket, összeforgattam, 2-3 percig fonnyasztottam, fokhagymát reszeltem bele), az ötletet pedig innen loptam!:)
Ezután kutyultam egy tejszínes szószt (kevés vaj, még kevesebb liszt, kis tejszín, só, bors, szerecsendió, kis reszelt sajt). Fusili tésztát főztem ki hozzá.
A lazacból egy kis darabot Abigél babának csíptem le. Ma már ő is megkóstolja!

2 megjegyzés:

Anazar írta...

Remek ötlet hozzá a tészta, meg a külön tejszínes szósz! Olyan jól mutatnak együtt.

Erika írta...

Koszi:) de nem tul egeszseges egyik sem, sem a teszta sem a szosz:)