2012. június 10., vasárnap

Már megint EB?


Mintegy hidegzuhanykent ert a foci EB. Nem mintha nem hallottam volna hiret, de valahogy elkerulte a figyelmem es mire felocsudtam mar javaban rugtak a bort, raadasul a mi nappalinkban napi netto 2 alkalommal es meg az osszefoglalot es annak az osszefoglalojat es az osszefoglalo kiertekeleset is meg kell nezni. Par hetig meg turnom kell. No nem mintha a tavkapcsoloert menne a harc, mert mar regota nem nezek semmit. Ha erdekel valami akkor azt online is meg tudom nezni... Hogy jofej legyek a mai nagy meccset megalapozando (Irorszag-Horvato.) igazi ferfias, focinezos ebedet keszitettem. Ezzel jarulok hozza a delutan hangulatahoz, de azert fel szemmel majd en is bekapcsolodom...

A hamburgerhez daralt marhahust hasznaltam, egy tojas sargajat utottem bele, es vagy 4 gerezd fokhagymat nyomtam ra. Borsoztam, szaritott kakukkfuvet es orolt cayenne borsot is szortam ra. Jol osszeboxoltam a hust es pogacsakat gyartottam belole.
Keves szolomagolajon sutottem ki. Ezt batran ajanlom, mert egeszsegesebb benne sutni mint sok mas olajban.

A huspogacsakra hagymat es paradicsomot karikaztam, keves parmezan sajtot szortam. Hazi keszitesu hasab (szinten szolomagolajban sult) es a jol bevalt majonezes cekla kerult melle koritesnek.

Go Ireland, Go!:-)

(Bocsanat az ekezetek hianya miatt, lebetegedett John laptopja is, holnap majd bebiggyesztem a hianyossagokat!:)

3 megjegyzés:

Szofi írta...

Hmmmm, megyek hozzátok meccset nézni :))

Erika írta...

Szofi, gyere nyugodtan, ugyan burger már nincs, de a férjem pár üveg sört biztosan felajánl:-)

Seffer Lilla írta...

Hmm, nagyon tetszik az eb menüd. Nálunk is ugyanez megy. Kedves Párom vasárnap délután az olasz meccs előtt mondta, hogy bemegy a szobába és bezárkózik, hogy ne zavarjon tanulás közben, öt perc nem telt el, már hatalmas kiabálás volt...:) Mondtam, hogy nyugodtan kinyithatja az ajtót...:)