2012. június 5., kedd

Chowder a Tarka Bárkán!

A Tarka Bárka blog szerzői, Gaba és Gabi pár hete elindították a Világ hallevesei c. sorozatukat. A cél minél több ország halászlevének bemutatása és népszerűsítése. Nagyon jó kis csapat verbuválódott össze, ezidáig Portugália, Svájc, Ausztria, Svédország receptjei közül válogathattatok, ma pedig az én ír halászlevem is olvasható. Korábban már volt itt a blogon chowder, de most egy kis extra információval is kiegészítettem. Szeretném itt is megköszönni a lányoknak, hogy bevettek a csapatba! Olvassátok hát szeretettel Ti is blogjukat és a receptemet!:-)



Tovább a receptre: katt ide.

5 megjegyzés:

wanna írta...

Príma leves, tetszik nagyon! Én is legalább 1x egy héten halat-rákot készítek. Egy kitűnő hallevest találsz a blogomon, ha érdekel, édesköménnyel. Nekem az egyik kedvencem :)

martinelli írta...

De finom leves. Szeretem az ilyet. Gratulálok!

Vesta írta...

Nekem is nagyon tetszik,oly annyira,hogy ki is próbálom a hétvégén!

Erika írta...

Wanna, koszi szepen! Imadom a hal-edeskomeny parost, meg is nezema blgodon!:)

Martinelli, koszi szepen.

Vesta, koszi, mehet bele hazai hal is, amit frissen kapsz, nem muszaj tengeri...

Névtelen írta...

Kicsit sűrű a hét, csak most értem ide. Itt is köszönjük szépen, Erika! :-)
Gaba