2012. szeptember 4., kedd

Becsöngettek!

 
Kávészünet

Becsöngettek a suliban és itt a blogon is vége a lazsálásnak! Hosszú és nagyon kellemes nyaraláson vagyunk túl, a visszarázódás most mégsem nekem, hanem Abinak nehezebb egy kicsit. Hogy kedvében járjak minden időnket a szabadban töltjük, sehol máshol nem érzi olyan jól magát mint a parkban és a játszótéren. Így nagyon leleményesnek kell lennem, ha még a blogra is időt szeretnék szánni, de azért igyekszem majd...
A Budapesten töltött idő alatt egy nagyon kedves blogtársammal Emmával ismerkedtem meg. Nagy öröm volt kajákról, blogról, fotózásról, külföldről, gyerkőcökről beszélgetni. Köszi Emma a szuper a délutánt!:-)
Sok kisgyerek előtt új világ nyílik meg és lépik át izgulva az iskola küszöbét. Írországban a kicsik már 4 évesen megkezdik a tanulmányaikat. Mindenkinek kellemes és stresszmentes kezdést/újrakezdést kívánok! Induljon szépen ez az ősz!
Erika 

4 megjegyzés:

NYAMMM írta...

Már vártalak:) Bizonyám elkezdődött az iskola, úgyhogy én már vizsgázom is és utána én is visszatérek:) Használjátok ki a szabadban töltött időt, amíg még ilyen szép idő van:) Kár h mi nem találkoztunk személyesen!:)

Erika írta...

Szia Nyammm:) Köszi szépen! Egy kalappal a vizsgádhoz és én is várlak vissza! Ami késik nem múlik.Legközelebb összehozhatunk egy találkát!;-)

Aniko írta...

Köszönöm Erika, nekem is nagyon jó volt! Azóta is agyalok az ország tortáján, hogyan lehetne megjavítani....Remélem azért nem kell újabb egy évet várni a legközelebbi randinkra, esetleg félidőben, félúton összefuthatnánk: mit szólnál Skóciához? :-) Puszi, Emma

Erika írta...

Emma, Skócia remekül hangzik vagy akár London..:)