2011. április 28., csütörtök

Variációk Hamburgerre II.



A múltkoriban házilag elkészített hamburger adta az ötletet, hogy ezen a vonalon tovább bővítsem a repertoárt. A nagy kutakodás közben akadtam rá egy olasz csirkeburger receptre. Csirkemellet forgattam bele egy kis olivaolajban, majd 25 gramm (kb. 2 evőkanál) zsemlemorzsa és 25 gramm reszelt parmezán keverékébe. Előmelegített sütőben majdnem ropogósra sütöttem a csirkéket, majd mindegyikre friss mozzarella sajtot karikáztam, és addig sütöttem amíg a sajt rá nem olvadt, szépen meg nem barnult a csirkén. A ciabbatta kenyeret zöld saláta keverékkel ágyaztam meg (azt előzőleg egy kis olivaolajban és vörösborecetben forgattam bele). Baby paradicsomot sütöttem hozzá. A csirkére még zöld pesto szósz került. Nagyon gyorsan elkészült, és könnyű de mégis laktató vacsora kerekedett belőle. (A recept, amit a BBC Good Food honlapján találtam még polenta hasábokat is javasol a burgerhez, sültkrumpli helyett. Ezt szintén elkészítettem: előre főzött polentát hasábokra vágtam és 25 percig sütöttem a sütőben. Nekem nem ízlett, le sem fotóztam. Maradok az igazi hasábnál.)


Nincsenek megjegyzések: